18 december

Idag hände en grymt pinsam sak! Jag satt i en grupp med elever i ett seminarium som vi tränat inför i flera veckor. Helt plötsligt så ba börjar jag blöda sjukt mycket näsblod!! Det var så pinsamt, fick springa ut från rummet och genom hela skolan till toan med blod i hela ansiktet och händerna. Missade typ 10 min av seminariumet :( Sen när jag kom tillbaka var jag helt vimmelkantig, kändes som om jag skulle svimma. Så det var lite svårt att koncentrera sig på vad de andra sa. Fick väl sämst betyg pga av det :(

Har järnbrist :/ åt förut järntabletter men slutade med det, får väl börja igen. Vad pinsamt att blöda näsblod i skolan utan anledning :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0