23 december

Nu ska jag berätta en sorglig sak.. Har inte berättat det för jag har varit lite ledsen för det.
För några veckor sen började mina dvärghamstrar bråka med varandra så att de fick sår och allt. Fick då ta ut Nutina ur flocken. Och det var meningen att jag skulle köpa en dvärghamster som vårt gudbarn skulle få, då övertalade mamma mig att ge bort Nutina.. Det är jag otroligt ledsen över, idag ska vi ge bort henne.
Men jag fick tänka realistiskt, det skulle vara svårt att hinna och orka med att ta hand om 5 hamstrar i olika burar. så nu vet jag att nutina kommer få det bra och massor av uppmärksamhet :)












Nutina var den dvärghamster jag gillade bäst, men jag kunde ju inte direkt ge bort Fideli och hoppetoss i present för de är ju rätt gamla.
Men nu vet ni att nutina inte längre bor kvar hos mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0