24 oktober

Kan berätta vad jag fått i julklapp och lägga upp bild på allt :)


En värmefilt, verkligen vad jag behöver eftersom jag är så frusen! :D Lite tråkigt dock att det var exakt samma present som jag gav till mamma :p


Värmetofflor som man kan värma i mikron :D de luktar lavendel :)


Mysig jumpsuit :) Slipper nu vara kall i mitt hus mera :)


Två mobilskal :)


Smått och gott


Kingsland tröja, grymt fin!


Böcker :)


Fina ridbyxor :)

Sen så ska jag få en byrå av mormor som levereras den sjunde januari :D Och så får jag mina presenter från farmor och farfar på lördag. Och julklappen från morfar är till hela min familj, en Bahamas kryssning i Florida :)

Nu har jag det mysigt :D





Jag är så nöjd med dagen!! Jättenöjd över alla mina presenter. Ser fram emot att få använda allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0