28 december

Alltså, hur söt är inte Musse egentligen?






Han är så liten att jag nästan kunde nå med fingrarna på marken på andra sidan. Tänk att jag varit så liten förut att jag kunnat rida den lilla plutten :p

Just nu sitter jag hos hamstrarna och hånar Fideli för att hon är så tjock :p och rätt ful xD nä, men iaf på den här bilden :)


Men hon är så snäll så. Hon och Tom är de snällaste hamstrarna jag har nu. De är så snälla att de kan vara tillsammans, fast det ska dem ju inte vara. Men jag tog bara ett snabbt foto på dem tillsammans :)


Se storleksskillnaden :p





Söta hamstrar jag har :)

Påtal om inget, kolla på den här reklamen:


De använde en smiley med näsa!! vad fult i en reklam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0