28 december

Okej, idag ska jag hoppa Snow igen på hoppkursen. Det jag vet är att vi ska göra svårare vägar idag och en till oxer, vilket Snow inte tycker om. Mina regler när jag hoppar henne går såhär: vägen, tempot och upp med huvudet. Jag kör på det så gott det går idag, och såklart inte för lätt sits innan hindret för då flyger jag långt om hon tvärnitar.
Mamma har sagt att jag borde lita mer på Snow, eftersom hon litar på mig. Jag kanske borde göra det, inte ha för låga förväntningar om henne. Hon hoppade bra igår och tyckte det var kul. Hoppas vi får samma bra känsla idag då!


Hon är så fin!
Målet idag, är att komma över alla hinder! Vi tar det i vår egen takt. För vi ska klara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0