29 december

Idag var jag rätt vårdslös, mer än vad jag brukar vara i ridningen. Jag red i ridhuset ensam med Jessica och det stod lite småhinder i ridhuset. Så jag hoppade en del hinder och det gick bra. Men sen höjde Jessica lite för högt och jag hade sämst galopp mot hindret så med all rätt hade hamilton när han stannade, det var bra för annars hade han nog kraschat hindret. Men det var roligt att rida honom :) Han hoppar väääldigt mycket med ryggen som Snow, så de skiljer sig kanske inte supermycket från varandra.
 
Här är lite fler bilder på Snow och mig från igår:
Fotade av Filippa L
 
Nu ska jag fixa mig och snart iväg på bio och se berättelsen om Pi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0