(10 januari)

Skolan var inte så värst farlig, man är van och till slut kändes det som om vi inte ens haft något lov.
Idag pratade jag med min idrottslärare om mitt idrotts betyg, han blev förvånad över att jag inte var jätte besviken över mitt betyg i idrott. Han sa att jag är så himla nära MVG! Han hade satt MVG på mig förra terminen, men så ändrade han till VG. Han tycker att jag är duktigg och så, men han vill att jag ska visa ytterligare lite mer ledarskap. han sa att jag troligen kommer få MVG i slutbetyg. Wiie :)
Ska hålla min egna idrottslektion för 7a vecka 7.

Haha, ingen aning om när det var. Hittade den från google :P I åttan eftersom jag hade lugg.

Hade lite nationella prov i enelska och svenska idag, alltså gamla nationella prov. Träning. Engelska var muntligt och jag gillar inte engelska men det var jätte roligt att diskutera olika saker. Det bara flöt på till slut och det var inte super svårt att prata engelska, nästan som svenska :)

Idag ska jag laga middag åt familjen, sen åka till stallet och skritta lilla Chiko på en storhästlektion. Vågar inte irsa med på mellan ponny eftersom jag tror att han kanske kan sätta igång ponnyerna att busa om han själv gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0