(11 januari)

Åh fy fan för beep testet, en tävling i intervaller typ. Sprang det idag och jag blev förvånad över hur jag orkade och väldigt glad, slog mitt rekord. Jag som inte ens går på någon sport för kondition förutom ridning 2 ggr veckan. Tvingade att springa tills jag var sista tjejen kvar och ännu mer, sprang några gånger på 11,5 sen orkade jag inte mer. Blev exakt 3 km, det var jobbigt i intervaller...
Såhär såg jag ut i sjuan efter beep testet:

Idag var jag dubbelt så röd och så trött.
Slog mitt rekord iaf :)

När jag kom hem blev jag jätte sugen på att äts en morot, så jag gjorde det. Haha vad konstigt, beep tetet får mig att äta morot :)

Idag ska jag bara viiiila. Vila. Vila och vila...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0