(11 januari)

Tidsinställt inlägg

FAKTA

Smeknamn:
Lisan, Apa
Födelsedag: 2 maj
Bor: I en gul villa :)
Arbete: Slav i skolan.

FAVORIT…

Färg:
Slaim mörk blå
Plats: Stallet, hamster rummet
Drog: Allt som innehåller socker...
Fordon: Häst :D

Film: Har ingen favorit film, tycker om tvilightfilmerna och förut gillade jag thrillern Funny games. Gilalr också Inception.
Djur: Gepard, häst, hamster katt
Affär: Bik bok, djurmagazinet xD
Serie: Åh svår fråga, tittar på så många. Gillar greys anatomy :)
Café: Expresso house såklart ;)
Skor: Varma vinterskor :)

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
Haha, vem gör inte det? :P
Gnälla: Beror på vad, smärta brukar jag kunna hålla inom mig.
Skrika: Hm, ja faktiskt... Men är ganska tyst annars.
Sova: Älskar att sova :)
Drömma mardrömmar: Sällan, drömde en inatt att jag stängt in Pysen med min hamster Tom och att Pysen bet av hans ben :(
Drömma sexdrömmar: Händer väl :)
Försöka vara annorlunda: Inte försöka, dock så kanske jag är det.
Klä dig i svart: Ja, gillar inte att sticka ut med kläder..

Ha sex: Oskuld
Hata folk: Nej, hata är ett starkt ord :)
Lita på folk: Ja för det mesta.
NÄR…

Åt du senast:
En morot fär en timme sen.
Läste du en bok senast: Läste ut en igår, har läst en halv bok idag. Bokslukare!
Var du på konsert senast: Går inte på konserter.
Köpte du något senast: Mina skor för en vecka sen
Kysste du någon senast: I somras ;)
Svor du senast: Svär inte så ofta, kmr inte ihåg
Sjöng du senast: En timme sen
Klagade du senast: Det kommer jag faktiskt inte ihåg :s
Är det sommar: Efter min födelsedag börjar det bli behagligt i luften, så efter maj.


VEM…

Saknar du:
Ingen.. Vill vara ensam nu
Rörde dig sist: Gillar inte att bli berörd, så  vet inte ens om något rört mig idag? xD
Kysste dig sist: Haha, har inte ens någon pojkvän :P 
Gjorde dig riktigt glad senast: Riktigt glad har jag inte blivit, så kanske Jessica Björnhem när hon sa att jag skulle få tävla matchen på söndag i söndags.

Fick du sms från senast: Comviq, 2 dagar kvar på min nuvarande prisplan blabla

HAR DU…

För många vänner:
Nej som tur var, hade aldrig pallat ha för många vänner än jag klarat av..
Tvångstankar: Jaa, men det var värre flörut när jag alltid var tvungen att hoppa över det 13 trappsteget i trappan. Nu är det väl mer att jag inte går på A-brunnar.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej :)
Färgat håret: Nej
Brutit några ben: Ja armen
Några piercings: Hål i öronen
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja det har jag gjort!
Bra självförtroende: Helt okej, beroende på vilken situation
Kysst någon: Ja
Haft sex: Nej
Köpt kondomer: Nej, men har fått gratis.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp till min familj
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0