(11 januari)

Skrittade inte Chiko igår utan det gjorde ridläraren Mikaela och det gör hon idag med. Det känns bra, känner mig verkligen verkligen inte förtjänt att få rida Hell så mycket, Chiko och lite Dingo. och dessutom är det väldigt kallt att skritta i ett ridhus...

Red faktiskt Chiko en gång förra terminen innan han blev halt, kanske red 2 gånger tillomed.

Igår var jag på lite konstigt humör. Kände mest för att vara lite ensam, jag frös också mycket. Så gick till den varmaste rummet i huset. Badrummet på övervåningen där mina hamsterburar finns också. Satt där i ett par timmar och gjorde lite allt möjligt, jag läste, jag tänkte, jag slarvmålade på nagellack på naglarna, rakade benen (men inte duschade, hade ingen handuk där uppe), lyssnade lite på musik och var med hamstrarna. Satt inte så mycket vid datorn igåpr, därför blev det inte så mycket bloggande.

Hoppetoss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0