(13 januari)

Visste ni att man göra smulpaj på havregryn? Vi gjorde det idag och det var väldigt gott :)

Och vet ni vad? Vi har vunnit 25 000 kr. pappa spelade på något på nätet och vann 25 000 som nu är på vårt konto. Så nu blir restaurang imorn troligen ;) Men vi har haft lite problem med ridräkningarna eftersom det är så hiiimla dyrt med ridning och häst! Så det var verkligen pengar som behövdes :) Tur på otursdagen.

Var nära att jag tänkte avboka några ponny cups träningar, men nu behöver jag nog inte det :D Hoppas vi vinner typ en miljon någon annan gång så att jag får en ponny också... ;) Nej inte en ponny, utan Spot. Spot är ponnyn jag vill ha mest i hela världen. Om jag fick honom så skulle jag gå ut och leda honom varje dag, och så skulle jag skaffa någon liten ryttare som red honom några dagar i veckan. Skulle ju såklart inte rida honom, även om det är en av de högsta sakerna på min önske lista nu :(

Jag skulle träna honom till lite olika trix tror jag :P

På söndag är det ponny cups match hos Haningebyggden. Om en vecka är det ponny cups träning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0