(13 januari)

Mina vintervita dv är ju så söta så man troor att man drömmer. Så jag kan ju inte låta bli att fota dem.. Tror faktiskt att jag börjar gilla dvärghamstrar mer än guldhamstrar. Så himla söta, klängiga, lugna och keliga som de är :)

Fidelis coola färg

Hoppetoss chillar i handen

"Bästa gömstället på kurra gumma nånsin, Fideli kmr aldrig att hitta mig!"

"Hoppetoss!? Hoppetoss vart är du!? Fritt fram, Hoppetoss!"

"Släpp ut mig! jag är för ung för att vara i fängelse... Jag är inte 15!"

"Hoppetoss, är du där?"

"Hoppetoss?"

"RAWRHH!"

"Sistem upp är ett ruttet ägg!"

"Ey, fuska inte Hoppetoss"

"In i lådan, in i lådan... På tre hoppar jag in i lådan.. 1, 2, 3..."

"Än så länge är jag inte för tjock för röret, än så länge..."

"Jag kan ju se friheten!"

*Håll in magen, håll in magen... "


"Är jag fri? Är jag i himlen?"

"jag är en ängel"

"Klappa händerna när du är riktigt glad!" *klappklapp*




SEn dog batteriet, så blev inga på Fideli i slutet. de flesta bilder på Hoppetoss blev överexpanderade eftersom jag inte vågar använda foto studion jag brukar till dessa än, ifall de får för sig att hoppa. I den så brukar bilderna inte bli över expanderade. Men det är ju också lättare med en ljus hamster.

Nästa gång jag ska köpa en hamster så blir det nog ännu fler vintervita faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0