(13 januari)

Idag ska julen bort. Fast den tog vi bort för några dagar sen.

Idag är det även fredag den 14, blir fredag den 13 igen i mars faktiskt.

Tänk att jag nu haft denna blogg sen i oktober 2010, mitt mål är minst till oktober 2012. Mitt mål med bloggen har aldrig varit att få så många bloggläsare som möjligt. I början när jag hade bloggen så hände det väl nån gång att jag länkade på fb, men det var över ett år sedan. Nu länkar jag inte någonstans eller kommenterar en massa random bloggar för att få bloggläsare.
Har bloggen mer för att kunna läsa när jag bli äldre och skratta lite åt mig själv som liten. Och om jag får barn visa dem bloggen :P Den är lite som en dagbok.
Jag kommer inte ens ihåg varför jag tog detta bloggnamn som jag nu tycker är jätte fult, haha... Men vill inte byta bloggnamn eftersom jag vill ha allt samlat på ett ställe. Men Aliciarider, haha vad är det för namn? xD

Lite fula headers jag haft:

-





Dock inte till denna blogg

Den första animerade

Den jag har nu

Tror jag glömde några headers, men de var säkert fula ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0