(13 november)

Haha orkade inte blogga på kvällen igår, så bad min syster att bara blogga om något och nu när jag läser vad hon skrivit ångrar jag mig nästan...
Igår läste jag ut andra boken ur tvilight serien (för andra gången), så på 4 dagar har jag läst två böcker. Har läst några få sidor på den tredje med, men kmr inte hinna läsa hela innan veckans slut tror jag. Blir ju stallet dessa 3 dagar framför mig :)

Och träffa den sura pricki korven ;)

Igår började mamma och jag se 2 nya serier på tv som hette "Once upon a time" och "Revenge", de var rätt bra hittils :)

Denna handlar om typ sagofigurer, mest om snövit. Och så verklioga livet också.


Den handlar om en tjej som ska hämnas på de som satte skulden på ett mord på hennes pappa. Hon är mycket smartare och coolare än hur hon ser ut. Men det kändes mer som en film än en serie.

Serier som jag följer noggrannt:
Greys Anatomy
Happy Endings
Medium
The walking dead
CSI NY
Vampire Diaries
True Blood
Revenge
Once Upon a Time
Big brothers (när de väl börjar igen)
Desprate Housewives

haha, rätt många serier som jag följer... Tur att alla inte visas samtidigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0