(15 januari)

Hoppade Minty förra terminen på en tisdag, finns lite bilder som Alexandra fotade då som jag inte visat.

Jag tycker inte att jag ser så stor ut på Minty faktiskt. Inte för lång alltså :D


!
Fyfan för min sits på den här bilden.. Riktigt pinsamt Kolla min häl bara, hallå ska inte hälen

Bättre, men fortfarande fult.


Bortsett från att hon är utåtställd och att min fot är ful och min tygel så kunde det nästan kunnat vara en fin bild.. Men förstörde det med min sits :P Men Minty är svår, och dressyr var inte vad vi skulle göra på den lektionen. det var ju hoppning som var huvudsaken!

Nej vad usel sits jag har egentligen. Shit vad pinsamt...


Foten!? Jag har seriösa problem med min sits. Dags att arbeta vidare på den... Nu

Denna kväll har jag hoppatlite agility med Tom och dvärghamstrarna. Dvärghamstrarna var duktiga om man spärrade av sidorna med vs filmer. Tom tyckte att det var för lågt och hoppade hellre över vs filmerna...
Igår fotade Caroline vår ridning, och Josefin. Så det kommer nog bilder sen på hennes bakut sparkar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0