(15 januari)

På fredag har jag ponny cups träning och på söndag har jag ponny cups match mot Sundby, hemma. Om jag nu ska tävla den. Vill ju det, men vet inte exakt vilken häst jag i så fall ens skulle vilja ha. Skulle typ vilja ha Oliv och försöka sätta en massa fart på honom som på min klubbtäåvlingen!



Hihi, men tror inte att jag skulel få Oliv. Eller vafan, jag slutar gissa vad för hästar jag kommer få av maria... Haha man får typ alltid den som man inte tänkt sig :P Men tror jag komemr få en fjording idag iaf. Jag vill det, men egentligen så kanske jag inte direkt vill rida en fjording utan mer. Ha gjort det och kunna säga, "såklart jag ridit en fjording i mitt liv, vem har inte? ;)"
När vi var på gladö tror jag, då hade dem med en fjording. Sofia ba "Om jag får fjordingen kommer jag gråta" Ingen ville ha fjordingen. Sofia fick fjordingen. Sofia kom runt med den envisa fjordingen :P

Lånade en bild på henne och Ture som han hette, Turald egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0