(18 januari)

Innan lunchen idag fick vi håltimme, så vi hade lunchrast i 2 timmar. Så Erica och jag gick hem till mig och kokade makaroner, det bästa med att äta det med Erica är att ingen av oss gillar köttbullar :) Sen visade jag henne dvärghamstrarna, hon har inte sett dem. De skötte sig bra som tur var ;)

Sen bakade vi en kladdkaka och åt lite, sen gick vi till skolan.
På idrotten hade vi en massa lek och det var riktigt skojsigt idag med spökboll och brottning. Vi körde brottning på 2 madrasser på knä, tjejerna mot killarna. Jag hade oturen att bli ensam kvar med killarna eftersom jag sprattlar rätt mycket och var lite svårare att bära ner från madrassen, och det var rätt så läskigt sen då, ensam...
Efter skolan gick Erica och jag till vivo och köpte sånt som inte ska köpas på vardagar, NIVETVADMAT .

Sen försökte vi hyra en film, men vi var för unga. Så vi gick hem till Erica och tittade på tv och väntade tills hennes mamma kom hem som skulle hyra filmen åt oss. Vi tittade på "Jag saknar dig"

Filmen var inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Rätt sorglig och lite långtråkig ibland, men den gick ju att se. Inte min typ av bok.
Sen åt jag middag hos henne och stack sen hem till los hamstrossss. Märkte att jag hade ont i halsen och tvingade i mig äcklig echinagard.

Så nu vet ni varför det dröjde innan jag bloggade idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0