(19 januari)

Har nu varit på Vittra i Sickla öppet hus. Så otroligt fina lokaler, så öppet och fräscht! Inte alls som en vanlig skola, det var mysigt och öppet så man kände sig friare. Lärarna var trevliga och vem som helst fick inte bli lärare där, utan det var många test innan man fick bli det. Det var inte så många på skolan, bara 350 elever och det tycker jag är bra. Och att man har ett hem kalssrum med typ ett halft skrivbord med en byrå under som man har alla sina saker i, inga skåp som jag tycker är bra. Har verkligen bestämt mig för att gå där nu, mina betyg blir heller inga problem för att komma in där. Har ändrat så nu vill jag gå natur/samhälle där, det blir lite mindre matte då. Nästa fredag ska jag gå på en prova på dag på Vittra, så jag blir ännu mer säker på mitt val. Det kändes väldigt bra att vara där, jag kände verkligen att jag skulle passa in där. Blir en stor förändring från min skola, mycket finare!

Det känns bra att jag nu bestämt mig. Nu ser jag fram emot att börja detta gymnasie och jobba med case.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0