(19 januari)

Efter en massa matte plugg så njuter man av att gosa med dvärgarna. De är så himla lugna och gosiga :) Kom på en tanke här om dagen, att låna in en hane och ta en kull på någon av dem och spara en hona som får bo kvar med dem. Mend et är bara lite funderingar, vill först ställa ut dem och så.
Tog ner dem och goste med dem i soffan för första gången idag, Piga var jätte läskig tyckte dem... men att bli pussade av mig tyckte dem ju om för jag är ju så snygg, höhö ;)

Fideli

Fideli

Galen bild på Hoppetoss

Lika som bär? Nja...

Tänkte säga vilken ful min, men så såg jag att båda hade rätt fula miner. Så vilka fula miner :)

Så lugn Hoppetoss är




Fina och lugna djur dem är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0