(21 januari)

Idag har vi förberedande hoppning, bommar. Jag ska ha Snow. Känns som om Snow inte alls är min typ av häst att hoppa, hon är ju rätt galen. Och jag har redan tillräckligt med galna hästar som jag gillar att rida :)

Sanne och Snow

Men jag kände bara att jag kanske kunde få en snäll häst nu, hade varit lite skönt att kunna slappna av lite. Typ Skrållan, hon är ju jätte snäll. Snow är ju som hon är tar jätte språng och är superpigg, Rasmus är bara allmänt galen och för att inte prata om Caffe, jävla galna häst ;) Heheeh :P


Omg, jag kom nyss på varför rasmus stannade så mycket med borta ryttaren på förra matchen! Han tvekade lite på ett hinder men var snäll och hoppade enn helikopter språngoch landade rakt på hindret så att det rasade samman. Han måste tappat självförtroendet där och därför börjat stanna efter det. Det var säkert därför, då vill jag ha honom imorn :)


Kommentarer
Postat av: Sarah!

Vet du när funktionärerna ska komma! på söndag!

2012-01-21 @ 14:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0