(21 januari)

Idag red jag ju Snow. Hon var väldigt pigg och busig idag :) Hon gjorde lite luft språng för hon blev taggad när det var galopp från skritt. Och så hoppade hon över en vante en gång :P
Vi galopperade över bommar på volterna, hon har rätt lång galopp så det var lite svårt. Men jag gillade att rida henne, hon var pigg och glad. Men i dressyren är hon inte en av favoriterna. Claudia sa att hon tyckte att jag passade bra på Snow :)

SEn åt jag någon konstig thai soppa. Sen städade vi övervåningen, diskade och allt sånt där tills imorn. Och så skrittade jag Chiko, han var lite busig i början men sen var han snäll.

Ja sen hjälpte jag till att mocka stallet.

Har pratat lite med laget och mamma och jag bestämde mig för att tävla Rasmus igår. Så jag sa det till Maria så nu är det bestämt :)
Bytte schabrak på tävlingshästarna imorn också ;) 07:15 ska jag vara i stallet imorn -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0