(22 januari)

När jag gick i fyran så var jag rätt så galen i The Ark, i smyg. Jag äääälskade The Ark! Jag äslkade deras låt "It takes a fool to remain sane" Jag kunde titta om påd eras musik video i flera timmar och bara titta på hur snygg han var och hur bra låten var. Jag tyckte han var sjuuuukt snygg!
Fast jag visste ju inte då att han var gay ;)


Alltså jag tyckte att Ola Salo var skit snygg :/ Han aknske var det på den musikvideon, men nu är han verkligen inte snygg. Och han är väldigt bögig...
Jag gillade en annan sång och video med honom, jag tittade på musikvideon nu är och jag skäms lite! Nej, jag fattar inte hur jag kunde gilla det förut... "Father of a son" heter låten och handlar om att han är gay och han vill ha en son. Jag fattade ju såklart inte vad låten handlade om då :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0