(23 januari)

Planering

Måndag:
Kanske åka längdskidor, hihi får fråga Erica idag. Vi gjorde det förut på vintrarna och det var rätt så skoj :D
Tisdag: Min matlagningsdag.
Onsdag: Kaanske åka till djurgymnasiet för Vendela vill visa mig alla deras djur som de har.
Torsdag: Städa rummet/hamsterburarna
Fredag: Prova på dag på Vittra gymnasiet
Lördag: Ridlektion 12:00 bara
Söndag: Prova på ridning på Real. Funderar lite på Real, men det kommer bli så mycket plugg om man väljer det och vill ha natur, då måste man lägga till extra kurser. Men ändå, fett kul med att få rida ofta och ta lite pauser från skolartbetet.


Mina shaps har typ gått sönder när jag ramlade av i fredags :O Vet inte riktigt vad jag ska rida med nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0