(23 januari)

Jag har inte busskort utan bussremsa, och i de flesta fall när jag åker till stallet med bussen så får jag åka gratis. Har en liten taktik. Jag har sänkt huvud och tittar upp och ler lite osäkert och håller tydligt fram bussremsan och säger Öringe och tittar upp och in i buss chauförens ögon och ler. de brukar då titta på buss remsan, sen säga, äh strunt i det ;) I över 50 % av fallen får jag åka gratis då. Ibland har man lite fördel av att se lite yngre ut än vad man är. När jag var yngre fick jag ALLTID åka gratis.
Liksom, vem kan motstå detta?

Leoapard POWEEER!

Eller varför inte detta?

Där jag var som lyckligast, på en kamel. Eller? Nja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0