(24 januari)

Idag var vi på Tyresö gymnasium. Måste säga att jag inte är så super förtjust i deras lokaler. Tycker att det mesta kändes gammalt. det känns lite som om man är under marken när man går i korridorerna. och jag gilalde inte skåpen. Men det verkade vara bra stämning på Tyresö gymnasium och tydligen bra lärare. Men detta besök fick mig inte att bli mer intresserad av Tyresö gymnasium.

Skolan kändes lite tråkig.

Har tänkt på att i skolan så måste man ofta spela en roll, man kan inte riktigt vara sig själv. i Stallet är man typ alltid sig själv. Det är skönt att kunna prata och slippa tänka på vad man säger så ordentligt. Det är inte så att man har hög eller låg status i stallet. Eller de som rider bra brukar få lite högre status, men annars så är det inte värre än så. Man kan slappna av och se ut hur som helst i stallet, för där är utseendet inte så viktigt. Man ses för vem man är, och man kan vara sig själv. man kan göra galna saker, dampa ur helt galet och bara skratta!





hahahahahah, när min fot frös till is så jag sköljde av den emd varmt vatten! xD

Galna

Hahah, hittade en gammal video som är kanske 2 år gammal. Vi visade vad vi brukade göra i stallet, rätt så galna var vi...


Hahahahha, roligt va :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0