(24 januari)

Har försökt ta en bild på mig med någon hamster till hemsidan nyss, med självutlösning. gick sämst... Jag typ trycker ner hakan så jag får dubbelhaka när jag ler på bilderna :/
Det blev sämst kvalité på bilderna också.

Tar nog den bilden, även om jag ser ut att djurplåga Tom..

Ser lite läskig ut på den bilden, fett scary min... Lite drogad. Har också ett väldigt runt ansikte på bilden :/

Nej, usch..

Extra bild på Eternity som inte ville bli fotad :P

Blir nog första bilden. Har också fotat lite oliak hjul som man kan ha till hamstrar.

Gallerhjul, de är farliga för det är för stora springor mellan pinnarna, hamstern kan fastna med benen i mellan.

Man kan sätta kartong runt, då blir hjulet inte lika farligt.

Nobby hjulet, bra. Låter lite grann, hamstern kan gnaga sönder det.

Galler hjul, rätt bra.

Hjul som ska sitta fast i burens vägg. Bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0