(24 januari)

Idag ska niorna till Tyresö gymnasium, som typ öppet hus. De kommer att berätta om de alla olika inriktningarna precis som jag rdan vart på. Har ju sett när de pratat om natur, så vill inte se igen så tänker se den inriktningen Erica ska gå på. Men jag vill inte gå Tyresö, det känns så gammalt och tråkigt. Exakt som min grundskola. Men det ska ju tydligen vara en bra skola, så jag tänker ha Tyresö som mitt andra val tror jag.

Min skola, har tröttnat mycket på att gå till den skolan i 10 år nu!

Hehe, testade hamsteragility med dvärgarna igår. Här är Hoppetoss, den lugna:


Liter mer fart på Fideli


De var väl inte så duktiga nu, men med träning kan de nog bli duktiga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0