(24 jnauari)

Har nu tagit ett bad, efter att min magsjuka syster badat. Hm, dumt gjort... Kommer säkert vakna inatt av att jag spyr. Uääh..
Det enda som är bra med att ha maginfluensa är att man går ner i vikt :P

Hm, fick ett sug av att galoppera jätte fort på någon häst nu!

Mend et får vänta tills på fredag när jag rider MH. Har beslutat för att sluta rida dressyr på honom tror jag. Han är alldeles för svår för mig att rida. han kanske ser enkel ut, men tro mig, både mamma och Vendela och jag tycker att han är den svåraste och jobbigaste hästen som man kan rida. Han är seg, motvillig och svår att få att går rätt. Blir bar förbannad när jag rider dressyr på honom, så det blir mer bus inte i skogen :)

Nu ska jag sova, är jätte trött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0