(26 januari)

Idag åkte jag och min syster lite pulka, men jag tycker inte att det är så roligt längre. Särsilt inte när ens granne står och stirrar ut en genom fönstret, och när man flyttar sig till en annan backe så går grannen runt och tittar i andra fönstret... Stalker.
har också tittat på tv med hoppetoss, hon älskar att bli kliad bakom öronen. Hon är lugn som en filbunke. Sitter och typ sover i handen hur länge som helst när man tittar på tv :)

Sen har jag duschat också med Ella, eller nja... Hon sprang löst i rummet när jag duschade. Så fort jag duschat klart kom hon fram till mig försökte klättra upp på mitt blöta ben, hur ska man tolka det? :S

Imorn ska jag gå på prov dag på Vittra gymnasium 9-12, lite läskigt men det går nog bra :) Nu ska jag sova, blir att  gå upp tidigare imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0