(27 januari)

Vad läskigt att gå provdag på Vittra idag :O Troligen en skola jag kommer gå 3 år i. Men alla kommer säkert stirra ut en och man kommer känna sig så liten. Som tur var går ju Emelie i den skolan, hon som är skötare på Nelson. Det var hon som tipsade mig om Vittra faktiskt :)
Har faktiskt gått i samma skola i 10 år nu, att byta skola... Det är typ inget jag kan föreställa mig ens hur det känns.
Åh, är det bara jag som älskar låten "Äckligt"? Så jävla grym! Jag är inte så förjust i svensk pop när de sjunger på svenska, men den här är ju grym!



Tur att Ida också ska på prova på dagen, det blir vi tillsammans. Och så kan vi gå på donken efter ;)
Nej nu måste jag gå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0