(28 januari)

Idag så tolkade Vendela, Jojjo och Celine på MH. Jag fick köra först, jag har inte tolkat på flera år. I början var det lite svårt att hitta balansen för udnerlaget var guppigt och grusigt. Sen hittade man balansen och vi travade bakom skogshagen och jag klarade att stå kvar i nerförsbacken till och med. Sen galopeprade vendela och det var lite svårare och det gick jätte fort, men det var kul! Ramlade inte en enda gång faktiskt! Eller jo när  vi vände och Vendela red över en snödriva, men det gills inte...
Sen tolkade de andra och sen skrittade jag av honom och vi fick skjuts av ridläraren Jessica hem, det var snällt :)

En gång när jag red Candino på en tolkning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0