(29 januari)

Idag ska Sanne jag och Sofia till Farsta ridskola och rida. Det är provapå ridning för Real. Det kan nog bli lite roligt :) Vet inte riktigt vilken häst jag kommer få, om jag får en stor häst eller ponny. Beror väl på hur stora de andra är.
Hoppas på en söt liten ponny :)


En bonus bild på ella:

Se så söt hon är, även fast hon är en liten gamling :)

Ella kan sitt namn, hon är jätte duktig på det. Men då måste hon ju såklart få belöning för det, en mandelbit :)


Haha, Ida i min klass köpte hennes son Black berry.

Hon har berättat att han på natten ofta brukar rymma från sin bur och då brukar han ta sig upp i deras sängar och klättra omkring på deras ansikten :P haha snacka om social hamster! Fast de verkar tycka att det är rätt läskigt att en svart hårboll klättrar omkring i deras ansiktet på natten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0