(3 januari)

Mamma skulle leda Askepot ute idag och då fick jag skritta med på Chiko. Ja han är ju inte direkt en ko-lugn häst, utan var ju rätt spänd idag. Det gick rätt bra innan det kom en cykel med en lysande lampa, då flög han bakåt och blev jätte taggad och rädd efter det. Han kunde inte skritta efter det utan taktade framåt en lång bit, men efter ett tag kunde han skritta. Han tyckte om att skritta ute och var mysig idag. Tänk om man ändå hade en egen ponny...

Någon bild från i somras.
Imorgon ska Chiko behandlas igen, så då ska han inte ridas. Kanske ska rida honom dagen efter det.
Imorn har Erica bokat bastun vid Erasta viken och Kimberley hon och jag ska bada i havet och basta :) Myysigt!
Idag så hjälpte jag ju till med stalltjänsten som vanligt, inget speciellt med det.
Juste! Köpte ju vinterskor idag. mamma ville inte att jag skulle köpa Uggs, så köpte någon konstig liten variant med lite klack. Rätt snygga :) Kom också på vilken skostorlek jag har nu, på senaste tiden har jag köpt en större skostorlek på skor eftersom jag trott att mina fötter ska växa. Men det har dem inte :) Så nu har jag storlek 37 och kommer nog alltid ha det :)



Man har jätte bra grepp med skorna! Ingen risk för halka.

Kanske inte några typiska vinterskor som man tänker på, men de är supervarma, vattentäta och har bra grepp. Det är huvudsaken. Och nu står man ut lite från mängden, typ alla tjejer i min klass har Uggs... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0