(31 januari)

Jag hatar min lilla syster. Hon är inne på jävla stallet.se på den här datorn så den fuckar ur. Stallet.se = virus så datorn typ exploderar av det. Hon vet att hon inte får sitt med det här men hon skiter ju i det... Hela jävla tiden så stöngs alla sidor ner helt plötsligt för något jävla virus från stallet.se, börjr om med detta inlägg för tredje gången nu. Jävla Linnea, jävla virusskit...

idag hade jag iaf halvstudiedag, men jag stannade kvar längre än vad jag skulle gjort om jag slutat vanlig tid. Jag och några andra tränade inför cabarén i juni. När jag kom hem var det bara att ta en semla, som var godare idag än igår :)


kan visa lite bilder på min jätte hamster, Eternity, stor som ett marsvin:


Det är inte skadligt för hamstern att bli buren så om man vinklar ner tyngden bakåt.

Jämför mina händer med hennes storlek.

Och så bonusbilder på Tom:

"Låt mig borsta tänderna själv"

"Jag tror att den här tandborsten är lite stor... Men det ska nog gå att få in den..."

"Jag ska över"

Hopp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hata är ett starkt ord

2012-01-31 @ 17:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0