(31 januari)

Nu har en av mina serier som jag följer slutat efter ett par år :( Medium hette den, har följt den i flera år för att mamma gjorde det.


På söndag blir det i alla fall ponny cups match, vet inte vem jag ska ha än. Hoppas på att få Minty, men jag tror att jag kommer få Picco för det är ingen annan på söndag som ska tävla som är van med honom. Och han går ju med på varenda match så det är ju störst sannolikhet att jag får honom då. Men han är rolig, om det går att ta tillbaka honom tillbaka honom lite :p

En bild från julkursen.
Skulle ha skrivit att Picco är en häst som hoppar i alla lägen, hoppar alltid. Men det går ju inte efter i lördags... Tvärnita och allt :/ Men det ska nog gå bra, är man van med Rasse så (tyckte att det var ett passande smeknamn för Rasmus) ;)

Nu ska jag läsa lite, gah borde städat rummet idag. Men pallade inte... Måste göra spanish glosor -.-


Kommentarer
Postat av: anonym

:)

2012-01-31 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0