(4 januari)

Nä, när jag gick och la mig igår var det jätte mycket snö ute och var världsta snöstormen. Nu är snön puts väck!

Karenina och jag påväg tillbaka till Grindtorps stallet. Saknar lite den tiden, även om jag på den tiden var lite rädd för Karenina iom att hon helt plötsligt kunde vända på en femöring och skena iväg en liten bit. Det var ju 2 år sedan och jag var ju inte så erfaren då, inte van med lite bushästar. Men nu kan man nog säga att jag är van efter 2 bus ponnyer till medryttarhäst, lite igångsättning på Hell och Chiko, rida Chiko hem från betet (gaalet!), bus på lektion med Ruudi och lite annat. Nu tycker jag att det ä kul när ponnyer busar :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Min foderhäst står i grindtorp! :p

2012-01-04 @ 17:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0