(5 december)

Omg, jag räknade precis ut ungefär hur mycket mina hamstrar kostade förra året:

55 liter toa-lätt går åt på 1 månad ungefär, 150 kr

Hamstermat per månad: en påse går inte ens åt så eh, kanske 20 kr

Barnmat per månad, 1 burk: 30 kr

Kattsand förra året: ca 200 kr

Utställningar förra året: 470 kr

Veterinär besök förra året, ohyra, avlivning, ögondroppar, avlivning: 1600 kr

Köpte två samlor med lock förra året: 400 kr

Inköp av hamstrar förra året: 300 kr

Mat och grönsaker kan jag inte räkna ut så bra: kanske 20 kr i månaden.

Detta blir 5810 kr som jag spenderade på hamstrar förra året. Måste säga att jag är väldigt förvånad över att det är så mycket Förvånad Det här ska jag inte berätta för mamma... Oskyldig

Dyra djur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0