(5 januari)

ja idag har jag hjälpt ridlärarna att bygga bort en hinderbana, jag har lett Snow på någon slags ponny ridning som de fick trava lite på. Snow skenade iväg när de skulle trava och jag försökte springa med och hålla kvar men hon slet sig ju från mig och kastade av sin ryttare... Men hans att upp igen och sen gick det bra att trava om man höll hårt i båda tyglarna.

En bild på Snow och Sanne tagen av min lillasyster.

Sen har jag ju hjälpt mamma med att ta ner hösilage, och lite annat på kontoret. Skrittade Chiko idag cokså, han var väl lite taggad men gjorde inget idag. Snel hest.

Hehe, på lördag så ska jag få skritta Chiko, och så ska jag skritta Dingo. Han har blev igår kiropraktor behandlad och de vågar inte sätta in honom på en lektion eftersom de tror att han kommer vara väldigt pigg för det var han igår. Så jessica sa att jag skulle skritta honom på lördag och jogga honom lite på söndag, och så går han vanligt på måndag. Jessica sa att om det var någon som tyckte att det var jätte orättvist att jag fick rida hnm och Chiko så ska man gå och prata med henne. Men nästa vecka så blir det nog andra elever som får rida Chiko och det tycker jag också är rättvist, och så får jag vila ut mig lite hemma, har ju varit i stallet nästan varje dag i massor av veckor nu, cyklat dit och hem..



Kommentarer
Postat av: -Elin

Hej, vill bara säga att din blogg är bäst!

Jag läser den varje dag.

Vilken dag var dte du skulle vara på Husdjursmässan? :D

2012-01-05 @ 19:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0