(6 januari)

Nu är jag hemma efter en lång dag som utställare på husdjursmässan. Tom var en superbra klapphamster, väldigt lugn och snäll och många förälskade sig i honom.
Under dagen fick jag ungefär samma frågor hela tiden´:
-Är det ett marsvin? (det stod svenska hamsterföreningen bakom mig)
-Oj, vad långhårig. Vad är guldhamstern för ras? (guldhamster är rasen)
-Är det en angora hamster? (finns inget som heter det)
-Får jag klappa?
-Får jag hålla?
-Vad heter den?

Det har säkert varit över 100 pers som klappat Tom idag, stackaren.
Jag har fått hålla i massor av dvärghamsterbebisar också.
Fick också en bedömmning på Tom i standard, han fick ett CK.
Har lite bilder från mobilen när det var lite färre folk där:

En dvärghamsterunge när jag stod vid dvärghamster hagen och pratade om hamstrar och lät folk klappa dem.


Vårat bord

Tom fick vilopauser

En campbell bebis

Vår monter. Jolina och Marie (de till vänster) hade kommit och hjälpt till också.

I den här hagen sprang Tom.

Mitt funktionärskort

Kul dag, emn nu är jag såååå trött.... Träffade på en massa personer som jag kände igen och folm kände igen mig från forum och så, kuligt :)
Filmade en snutt på dvärghamstrarna i hagen:


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad söt Tom är :)

2012-01-07 @ 01:08:10
URL: http://sossoalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0