(6 januari)

Imorn kan varken mamma elelr Maria ha våra ridlektioner, så vi ska ha Mikaela eller Laila. Mamma satte ut hästar och hon sa att hon satte mig på Ruudi, han har ju inte gått någon lektion på 2 veckor! Så han kommer säkert vara galen...
Imorn så ska jag till stallet och lämna listorna på vilka hästar alla ska ha 09:30, sen 09:50 tänkte jag rida Chiko på en storhästlektion 30 min. Sen 12:00 rida Ruudi och 13:50 skritta Dingo 30 min.
Vem av dessa hästar tror ni kommer vara busigast? Jag är lite rädd faktiskt...

Chiko

Dingo

Ruudi

Åh nu är jag trött, måste vila ut mig inför imorn. För imorn är inte det roligaste att rida, utan efetr ridningen för då ska jag hämta mina dvärghamstrar! En tjej skulle transportera dem från Kumla, och jag träffade henne på husdjursmässan idag, lite sammanträffande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0