(6 januari)

Jag gick upp halv sju idag för att duscha. Det var så tidigt och jag var så ovan nu att man var inte trött när man vaknade. Det är som när man vaknar mitt i natten för att dricka eller nåt sånt, man är inte trött för man tror att det är för tidigt för att gå upp ändå. Haha, där lurade jag hjärnan!

Imoren börjar årets första ridning! Men nu kom jag på att jag redan ridit denna vecka. Iaf, på ridlektionerna börjar imorn. Hehhe, lördagsgrupperna rider 1 dag mer än alla andra den här terminen. Men förra terminen red vi typ 2 dagar mindre än de andra, så det är rättvist.
Jag hade tänkt säga att jag vill ha Dingo imorn, men han går ju inte med. Vill ha... vill testa på Caffe nån gång :P
Jag vill inte ha galna pigga ponnyer imorn :)

Fast iof, Caffe är galen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0