(7 januari)

Gick upp tjugo över sju, och nu 10 minuter efter kom jag på att jag gått upp en timme för tidigt... Aja, har väl inte något bråttom till stallet då, kan väl försöka komma dit innan nio och rida storhäst lektionen kl. nio då med Chiko.


Haha, sådär gör Chiko rätt ofta. Han hatar när man har korta tyglar, då blir han lite stressad. Så jag brukar inte ha så korta tyglar som man ska på honom. Lite halvlång och så gör jag mest halter och sånt.

Det är någon Henrik som dog i cancer i går, och väldigt många har skrivit status om det. Många som inte ens känner honom... Jag vet inte ens vem han är. En kilel som tydligen gått på fotboll och som går i Tyresö. Sorgligt med cancer, r.i.p.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0