(8 januari)

Har idag hanterat dvärghamstrarna lite grann. Fiddeli är en liten tönt, för när hon boat in sig i sitt hus och man komme roch förstör blir hon arg och skriker. Men när man hanterar henne eller när hon bara springer omkring i buren skriker hon inte. Så kallar henne för Citronen xD

Fiona är rätt lugn i bland, kan sitta stilla i handen. Men ibland så tar hon ett jätte skutt och hoppar från handen! Så namnet Hoppetoss dök upp i mitt huvud och jag kan inte sluta kalla henne det. Så nu heter hon faktikst Hoppetoss xD

Fideli får heta sitt egna namn för jag gillar namnet Fiddeli. Men Fiona gillar jag inte och namnet Hoppetoss fastnade, så det får bli så ;)

Fiddeli och Hoppetoss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0