(9 januari)

En tjej om (8 januari):

Du, Alicia. Du är min förebild!
Ja, du är såhär bra person. Du är asduktig på att rida, och dina hamstar är så sjukt söta.
Du är bäst, Alicia! :D
Svar: Tack så mycket, det var snällt sagt:) Men vem är du? :)

Idag gick jag upp ur sängen halv två! :O  Sista jullovsdagen. Fick reda på av Vendela att jag skulle rida Chiko idag och att de åkte till stallet om en halvtimme. Så fick ju skynda mig. Red Chiko med Mikaela som red Dingo.
Chiko var väldigt snäll idag, mend et var nog för att han hade busat en massa i hagen. Jag testa att försöka ställa och arbeta honom idag, men han är ju så himla stel. Otroligt svårt, gick lite grann i höger men i vänster så var han riktigt stel och motvillig.

En gång när jag hoppade Chiko
Det var riktigt kallt att skritta omkrig på honom, och jag litar inte helt på honom för att släppa stigbyglarna, så jag frös om fötterna och händerna.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0