Trololol

Nämen heeej!
Jag heter Alicia Linnea, och jag är Alicias bääästa syster in the whole world :* ♥♥
Det är sant för hon brukar alltid komma fram till mig i skolan och fråga om hon får min autograf, VARJE VECKA! :D

Fast tyvärr är det itne det inlägget ska handla om, utan det ska handla om... någonting annat.
Roliga videos på youtube!
Yeah right att det finns roliga videosar på YouTube -.- Då kan jag berätta en hemlis för er, DET FINNS DET!

Här är några:


Norrlands sista oskuld (PINIGT)


Dunderhumor

Det finns "fortsättningar" av dom där filmerna så gå bara in på dom som la upp filmerna så kan ni titta på många fler :D


BESÖK MIN BLOGG HÄR!!!


//LINNEA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0