(10 jni)

När jag sover är jag helt vild! Jag sparkar i väggen, slår ner min lampa, slår ner min vattenflaska och slår till mig själv i sömnen så att jag börjar blöda näsblod. Det har hänt flera gånger, det hände inatt. Börjar fundera på om jag kanske är självmordsbenägen i sömnen? ;P

Idag så nockade Zingo mig med sitt huvud i ansiktet jättehårt, det gjorde jätteont och jag började blöda näsblod :(


Imorgon så ska jag på privat agilitkursen som jag fick av Annika i present, båda hundarna ska med. Är lite nervös, mina hundar är ju inte så himla lydiga. Jag har ju mest kört hundhoppning på skoj ju innan, att få komma privat till en tränare är nog en helt annan sak. Hon kommer ju att tycka att mina hundar är värsta amatörerna ju :P


Sen så kommer mamma inte kunna hämta mig förens vid typ sju, så jag måste följa med Annika hem en stund. Men det kan nog också bli lite roligt, hon bor ju så fint vid havet med alla djuren. Jag får ju träffa på hennes hästar, Aina och Ronja och hennes labrador valpar :D


Kommentarer
Postat av: sofia

Åhh hälsa världens finaste ronja från mig ! :) <3

2012-06-11 @ 08:34:58
URL: http://sossoalle.blogg.se/
Postat av: KajsaLisa

Men gud så fina vovvar!

2012-06-11 @ 12:34:11
URL: http://kajsalisafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0