(11 juni)

Efter skolan idag så fick jag någon konstig värk i vänsterbenet, det kändes som typ växtvärk. Sen nu på kvällen så har det försvunnit, men nu gör det istället jätteont i min vänsterfot. Det känns som om foten är jättesvullen och röd, men det är dne inte. Det gör bara fruktansvärt ont! Så snäll som jag är mot människor så fick den lilla foten bandage.

Det ska ju vara ett bra stöd, så jag hoppas på att foten mår bättre imorgon efter de 2 minuterna jag la ner på att bandagera den.

Imorgon är det kabaré uppvisning faktiskt, ja och jag är inte nervös eller taggad. Det känns rätt så bra faktiskt, har inte så svåra repliker, har aldrig glömt bort replikerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0