(13 juni)

Igår lärde jag Zingo ett nytt kommendo, det heter "Ät upp grönsaken" Jag har fått Zingo att börja äta grönsaker som hon inte vill. Det var bara några små bitar, som t.ex. jag fick henne att äta gurka! Försök få en hund att äta gurka, det är typ omöjligt. Fast inte med Zingo nu, för säger jag "ät upp" då äter hon upp :) Det här kommandot är mest på skoj, för när jag står och hackar grönsaker till hamstrarna så brukar hon tyigga morot, så ibland är jag en lite djävul och slänger ner något annat än morot, som äpple eller gurka.



Börjar tio idag i skolan, då ska vi städa skåpen bara. Sen typ slutar vi, men vi måste tillbaks till skolan sen igen... Klockan fem idag så ska alla nior mötas vid skolan och så ska lärarna bjuda oss på en överaskning, jag tror vi ska åka iväg någonstans. Monica lärarn sa iaf till mig att vi inte kan räkna med att vara hemma före kl nio på kvällen.
Undra vad vi ska göra?

Nej, nu kanske man ska gå och äta frulle rulle!

Katten Pysen som poserar


Kommentarer
Postat av: bbecka

Dagens blogg vinnaren är uppe + ny omgång! :)

http://byrrebecka.blogg.se/2012/june/dagensblogg-vinnare-ny-omgang.html#comment

2012-06-13 @ 20:19:13
URL: http://byrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0