(14 juni)

För jag har gått ut grundskooolan, för jag har gått ut grundskooolan, för jag har ju gått ut gruuuundskooolaaan! Fyfan vad jag är bra :D
Som vanligt så är skolavslutning inte det roligaste, men man får ju in den rätta känslan när det är skolavslutning, soooommarlov!

Är så grymt nöjd över mina betyg så det inte är sant! 10 MVG:n och resten VG, vilket ger 305 poäng!! :D Har höjt mig i 6 ämnen sen i julas, så jag är grymt glad. Blir nog inte Mc donalds för mig resten av livet då ;)
Såhär såg det ut:

Får ju 300 kr för varje MVG och 100 kr för varje VG, så det här betyget ger mig 3700 kr! Så på lördag så ska pappa och jag åka och köpa en ny mobil till mig. Har bestämt mig för att jag inte ska köpa en iphone, utan den här xperian:

Då har jag rätt så mycket pengar över ändå :)



Marlene som skulle fixa mig inför balen har åkt in till akuten för att hon mår väldigt dåligt, så nu måste Vendela fixa mig inför balen. Det går nog bra, fast löshåret måste ju klippas in i mitt eget hår. Undrar om hon kan det...

Sen så ahr ju Erica, Ida och jag fortfarande ingen fin bil att åka in till balen med, lite kaos sådär innan balen :P Men det går nog bra.


Kommentarer
Postat av: johanna

oj vilka bra betyg, Duktigt!! :)

2012-06-14 @ 13:29:25
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0