(14 juni)

Igår tog lärarna oss till en sån här båt som står i vid stan, för att bara stå där. De hade hyrt båten. Vi fick i alla fall äta rostbiff med potatissallad, men det var sämst bordplacering, hamnade inte bredvid någon jag kunde prata med. Sen var det chokladpudding till efterätt, vilket jag inte alls är förtjust i (blä).
Sen hade de hyrt 2 DJ:s som spelade rätt bra musik faktiskt, det var askul att dansa! Men det var så varmt.

Erica, jag och Ida har i alla fall ett problem till balen. Hur ska vi ta oss dit??? Sånna här roliga grejer som att åka traktor, hästtransport och så är ju olagligt. Funderade lite på att rida dit i damsadel på MH, men det blir för krångligt. Dåmåste man lasta honom i transporten och köra honom i närheten av centrum och sen lasta ur honom. Sen tror jag att det finns mycket saker som kan skrämma honom där, även om han är en trygg och orädd häst.

Ska väl ta och dra mig mot skolavslutningen snart då. Se blir det bal efter, fast först ska Marlene komma och fixa mig, så det blir nog bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0